Vaše společnost prosperuje, všechno klape jak má, zaměstnanci chodí včas do práce, hezky upravení, jak se do institutu takové velikosti sluší. Kávovary fungují, hodiny tikají s čerstvě vyměněnou baterkou, počítače pracují s nejmodernějšími procesory a s nejaktuálnějším systémem. O zákazníky sice není nouze, ale přesto, jakoby jim něco vadilo, něco chybělo. Odpověď leží přímo před vámi, reklamní předměty!

Pompézní cirkus za rozumné vstupné

Vskutku, s velkou pravděpodobností poslední dílek do skládačky k dokonalé firmě. Produkty propagující Vaši firmu novým klientům a zároveň odměňující ty, jež jsou Vám věrní již léta. Ano, věrnostní program se spoustou zajímavých věcí je možná to poslední, co Vaší klientele schází. A pokud to skutečně bude dobře fungovat, kdo říká, že to nepřiláká nové, neprozkoumané zájemce?