Kdo vám dá celoživotní záruku, že vám s plovoucími podlahami pomůže, že se vám o ní bude starat? Jen ten, kdo si je jistý, že vám prodal a případně nainstaloval kvalitní záležitost. Jen ten je schopný vám garantovat, že se na něj můžete kdykoliv obrátit s jakoukoliv pomocí po jakékoliv době. A to je dobrý pocit, vědět, že vzniká nový vztah mezi zákazníkem a prodejcem, vztah o důvěře. Není to vždy taková samozřejmost, většinou po zaplacení se pro dodavatele stáváme nezajímavými, a proto bychom si o to víc měli vážit individuálního přístupu a vstřícnosti.

Bez obav

Pokud se chceme na něco zeptat, je ten správný čas. Před samotnou realizací akce, kdy je prostor pro naše náměty a připomínky. Dobrý obchodník nás nechá bez obav mluvit, naopak chce slyšet naše názory. Pořízení nové podlahy je zásahem do interiéru a tak logicky záleží, jestli to bude zásah adekvátní, promyšlený do posledního detailu, anebo se budeme potýkat s problémy.